Volgers

dinsdag 12 februari 2013

Mannenkaartjes / Mencards


Voor mannen kaartjes te maken is best wel een uitdaging.
Maar ik heb er twee gemaakt.

To make mencards is a challenge.
But I made two today.


 Ik heb voor deze kaarten het volgende gebruikt:

knipvel van Yvonne Creations
Embossingmallen van Tim Holtz Alternations.
(retro cicles and rays)
En verder heb ik nog met de Silhouette de tandriemen, de tag en de tekst gemaakt.

Ik hoop jullie vinden ze leuk en als het goed bevalt 
dan kijk eens bij De Hobbystudio voor het materiaal.
I hope you liked it and if it is so
then take a look at De Hobbystudio for the material I used.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

PS: het kan zijn dat de links niet meer werken 
want de winkel wordt omgezet naar een ander model.
Sorry voor het ongemak.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart Michelle
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave mannenkaartjes Michelle met superstoere kleuren en mooi versierd ook! Bedankt voor je reactie op m'n blog, groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle