Volgers

maandag 4 februari 2013

Pastelkleuren / Pastelcolors

Ik wil eerst even mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten.
First I want to welcome my new followers.

 Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Craft your Passion.
Deze keer moet je creatie in PASTELKLEUREN zijn.
Dus geen donkere kleuren. (Challenge 148)

It is time again for a new challenge at Craft Your Passion.
This time we want your creation in PASTELCOLORS.
So NO dark colors at all. (Challenge 148)


 Ik heb een easelkaart gemaakt. 
Ik heb van NOOR design malletjes gebruikt 
en het plaatje is van The Digi Garden.
Het heet: Fluttering Fairy.

As you see I made an easelcard.
I used some NOOR! design dies 
and the image is from The Digi Garden.
It is called: Fluttering Fairy.

Ik denk het goed gelukt met de pastelkleuren en hoop 
dat jullie er ook zo'n plezier aan hebben en lekker mee gaan doen.

I think it is not so bad my card with pastelcolors and hope you 
also have fun make something with this theme and will join our challenge.

Challenge:
Joanna Sheen: 3-2-1

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

PS: helaas is de eigenares van The Digi Garden afgelopen week plotseling overleden.
Ik wil haar familie veel sterkte en kracht in de komende tijd wensen
PS: I became the sad news that the owner of The Digi Garden passed suddenly last week.
I wish her family all the strength they need for the hard time coming.

8 opmerkingen:

  1. Wel weer leuk he die zachte kleurtjes.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Michelle! I always like an easel card - recipients LOVE getting them! I especially like the coloring in her hair, well done Michelle!
    ~ginny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful easel card. I loved the image your chose. Glad to be on the CYP DT with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your sweet image and pretty embellishments. Thanks for joining us at Joanna Sheen.
    Natx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute card! Great job this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your take on the pastel challenge. This card is sweet. I have never made an easel card but you have inspired me to try it. This is a lovely one.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just so sweet and I love the image you chose.The die cuts are just lovely.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle