Volgers

maandag 11 maart 2013

3D Kaartje / 3D Card


 Deze keer heb ik een 3D kaartje gemaakt.
Ik heb een diecutvel van Yvonne Creations gebruikt.

This time I made a 3D card.
I used a diecutsheet van Yvonne Creations.


De bloemen zijn met de Floral ponsen (set 1) van Nellie Snellen gemaakt.

The flowers are made with the Floral punches (set 1) from Nellie Snellen.



Gebruikt heb ik verder:

papier van mijn eigen sortiment
cuttlebug embossing stencil Perfekt Paisley
zelfgemaakte garenkaartjes
knoopjes
Nellie Snellen Mutli Die MDF 009
Stempelinkt Memento Rich Cocoa
 Parelpen

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Michelle. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die sieht einfach entzückend aus!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Michelle en zo apart.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle