Volgers

dinsdag 19 maart 2013

Geschenktasje

 Voor vandaag heb ik een geschenktasje voor jullie gemaakt.

De tasjes heb ik ergens gekocht in een dekowinkel. 
En ik dacht dat is toch leuk om te bewerken en dan te verschenken.

Ik heb als achtergrond gaas gebruikt. (dat wat je ook voor onder douche kan kopen als spons)
Dan achter het plaatje een Noor!Design stencil.
Voor het inkleuren van het plaatje heb ik Promarkers gebruikt.
En wel de kleuren:
satin, dusty pink, blusch, coral voor de huid
teagreen, softgreen voor de strik en schoenen.
blossom, pink carnation, fuchsia pink voor de jurk en sokken.
leaf green, plum voor de bloemen.
Het lint en kant komt uit mijn eigen voorraad.
De vlinder is met een Joy!Crafts mal gemaakt.
En de bloemen met een Marianne Design mal.
De tekst is met Stazon Opaque Cotton White gestempelt en dan geembosst.

Ik hoop dat jullie er zin in krijgen ook wat te gaan maken en wens je veel plezier erbij.
Challenge:
Passion for Promarkers: butterflies
Bearly Mine Challenges: anything goes
Paper Makeup Stamps: pastelcolors

 Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. erg mooi'
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just so adorable. Thank you for sharing with us at BearlyMine challenges this week. hugs Jackie DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card, thank you for joining our challenge at Passion for Promarkers this week

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Michelle, what a gorgeously decorated sack. I love the image and your colouring is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle