Volgers

dinsdag 9 april 2013

Gorjuss Girl



  Ja het is dinsdag en ik laat jullie weer wat van de Hobbystudio zien.

Ik vindt deze Gorjuss girls zo leuk.
Dus vandaag een kaartje met eentje van hun.

De stempel set heet: I gave you my heart


 Ik heb ze met Memento Tuxedo Black op DCP papier gestempelt.
En ingekleurd met mijn Promarkers.

Hier mijn gehele kaartje.


Zo ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Er zijn nog meer van deze Gorjuss girls dus ga snel kijken.
 
Challenge:
Bearly mine: Anything goes
Passion for Promarkers: cut out your image

Lieve groetjes Michelle

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook prachtige kaart
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely, Gorjuss fan here too. Thank you for playing along on the PFP Challenge & good luck. Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Michelle! thank you for sharing it with us over on the PFP challenge blog
    hugs Lou x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely image, beautifully coloured and great CAS design.
    Thanks for joining us at PFP this week and good luck
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely image, beautifully coloured and great CAS design.
    Thanks for joining us at PFP this week and good luck
    Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card Michelle, thank you for joining us at Passion for Promarkers this week

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. michelle i love this
    Fab cut out image.
    Thanks for joining us at Passion For Promarkers this week
    Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great creation! Thank you so much for joining our last "Anything goes" Challenge over at Bearly Mine. Tune in our new Challenge again. We would love to see you again.

    Hugs, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle