Volgers

dinsdag 2 april 2013

Vriendschap / Friendship



Deze week heb twee kaartjes gemaakt voor jullie.
Eéntje in pastel kleuren en ééntje in felle kleuren.
Door het verschillende kleur gebruik krijg je een heel ander effekt.
Kijk zelf maar.
 


Ik heb volgende spulletjes gebruikt.
Stempel: Mary Rahder
Ingekleurd met Promarkers
 Papier is uit mijn eigen voorraad.
De tekststempel op de pastelkleurige kaart hoort bij de stemplset.
De tekststempel op de kaart met felle kleuren is van Noor Design.
Voor de zwarte stempelinkt heb ik Stazon Jet Black gebruikt.
Op de hartjes en de punten van de sokken heb ik Glossy Accent gebruikt.
en voor de bruine stempelinkt Memento Rich Cocoa.
Verder nog stanzen van Marianne Design en Noor Design.

Challenge:
Paper Makeup Stamps: anything goes (the pastelcolored card)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Allebei de kaarten zijn prachtig , door de kleuren zijn ze toch heel verschillend
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute cards! Love that sweet little image! Thanks for joining us at Digi Makeover!
    <3 Emily L.-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle