Volgers

dinsdag 7 mei 2013

Wit, witter, witst


Ik heb vandaag een kaartje voor jullie in één kleur.
De kleur wit en in het geheel met ponsen gemaakt.

Het is natuurlijk moeilijk een hele mooie foto ervan te maken maar hier is hij dan.
Ik heb er rood onder gelegt zodat het toch beter te zien is.

Gebruikt heb ik verschillende ponsen.
Voor de rand die van Martha Stewart (Cherry blossom)
De bloemen zijn met ponsen van Nellie Snellen gemaakt.
De bleomen hartjes heb ik met een zilveren parelpen gemaakt ook de lijfjes van de vlinders.

Zo dit was weer een idee van mij.
Dus pak je ponsen uit en probeer het ook eens.

Challenge:
Bastelmühle: kein designpapier

Lieve groetjes Michelle



3 opmerkingen:

  1. Michelle, eine Wunderschöne edle Karte, ganz toll
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaart Michelle zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love white on white, your card is so beautiful! Thanks for joining in the Bastelmühlen-Challenge.
    Hugs Elfi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle