Volgers

dinsdag 14 mei 2013

Thee en chocolade



 Je kan bij de De Hobbystudio ook tijdschriften kopen.
En ik dacht ik maak uit eentje een doosje.
Dit is een patroon uit het Hobbyjournaal.


Hier zie je bovenkant.
Ik heb drie verschillende bloemen gemaakt.
De geponste zijn bloemen met een Marianne Design mal.
De andere is er eentje die ik van kant heb gemaakt.
De swirl zijn van Joy!Crafts.
De labeltjes zijn met Memento Rich Cocoa gestempelt 
en daarmee zijn ook de randjes gedistressed.
De pareltjes zijn van mijn eigen voorraad.


 Hier zie je de binnenkant.
De doosjes zijn met kant bekleed en ook hier zijn de randjes gedistressed.

Zo dat was het van mij deze keer.
Tot een volgende keer.

Challenge
We love Vintage: for someone special (doosje voor mijn schoonmoeder)
 
Lieve groetjes Michelle

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend doosje, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, wat een leuk kadootje. Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie heb je gemaakt! Zeker leuk om weg te geven! Of zelf te houden ;-)
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje heb je gemaakt voor je schoonmoeder.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle