Volgers

woensdag 22 mei 2013

Winnaar Bloghopcandy / Winner bloghopcandy

 Er waren 40 deelnemers voor de bloghopcandy. 
En ik heb mijn dochter laten kiezen.
Uit de getallen 1-40 moest ze er eentje kiezen en dat was nummer 23

There were 40 people for the bloghopcandy.
I asked my daughter to choose the winner.
I said to choose a number from 1-40 and the number that wins is number 23.

 En de winaar is .....................
And the winner is..................


Zij zei / she said

"Ein ganz, ganz tolles Set!!!! Gefällt mir echt suuuuper gut!!!! Schön, dass du uns die Chance gibst es zu gewinnen, dankeschön!!!!"



Laat even van je horen zodat ik je pakketje kan opsturen.
(mijn email: michelle.dees(at)t-online.de)

Let hear from you so I can send the little paket.
(my email: michelle.dees(at)t-online.de)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Ooooohhhhh!!!!!!!!!!!! Juhuuuu!!!!!! Ich freu' mich ja soooo!!!!! Dankeschön!!!!! Hab' dir eine Mail geschrieben!!!!

    LG!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle