Volgers

woensdag 19 juni 2013

Embellishments

 Tijd voor een nieuwe challenge bij Stamp n doodle.
Het thema is: je favoriete embellishment.

Time for a new challenge at Stamp n doodle.
The theme is: your favourite embellishment.

Mijn favoriet zijn knopen, lint en parels (met de parelpen)

My favourites are buttons, ribbon and pearls (with a pearl pen)


 Hier zie je mijn kaart.
Het plaatje heet Oh no a sandbar.
En zoals je ziet heb ik drie soorten lint gebruikt het lint is op elkaar gemaakt.
Ook knopen en parels zijn van de partij.

Here my card.
The image is called Oh no a sandbar.
I used three different ribbons put on each other.
Also buttons and pearls are on the card.

Ik ben nieuwsgierig wat jullie favoriete embellishments zijn dus laat die lekker zien en doe mee.
De challenge loopt tot donderdag 25 Juni.

I love to see what for favourite embellishment you have so show them and join.
The challenge goes until the 25th of June.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Diese Karte passt total zum heißen Wetter, ist wunderschön gemacht
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle