Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Jalousiekaartje


Zo ik heb vandaag weer wat leuks voor jullie gemaakt.
Het is een jalousiekaart.




De vogeltjes zijn van een knipvel van Marieke Design.
Het stempeltje zit bij een stempelset van Marij Rahder.
Verder heb ik voor de achtergrond kraftkarton van Joy! gebruikt.

De kaartvorm heb ik met een patroon voor de Silhouette gesneden.

Ik hoop jullie vinden het weer een leuke inspiratie wat je zo kan 
doen met 3D-vellen en hoop dat je zelf ook zin hebt wat leuks te maken.

Lieve groetjes Michelle

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Michelle, hoe kom je op dit idee. Ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow - die ist ja klasse!! Ne tolle Idee!!

    GLG Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle