Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Tiere / Animals

Es ist schon wieder eine Monat vergangen und Zeit für eine neue Challenge.
Challenge#3 von Handmade-Challenge.
Das Thema ist dieses mal: TIERE

It is already one month ago and time for a new challenge.
Challenge#3  from Handmade-Challenge.
The theme is: ANIMALS.

Ich habe eine Süsse Drache gewerkelt.
I made a sweet little dragon.

 
 Ich habe diese kleine Kerl mit meine Promarkers koloriert und 
die Herzchen mit ein bisschen glitter bearbeitet.
Der Banner habe ich geembossed.

I coloured this littledragon with my Promarkers
and used some glitter for the little hearts.
The banner is heat embossed.


 Ich habe eine Treppenkarte gemacht wie ihr auf die Bilder sieht.
Das Model is von Noor!Design.

I made a "treppenkarte" as you see on the photos.
The shape is from Noor!Design.

Ich denke mit diesen Thema kann man viel machen also komm und mache mit.
Ich freue mich auf die Kreationen die ihr macht.

I think this theme is great to make cards so please play along with us.
I love to see your creations.

Challenge:
Delicious Doodles: all creatures big and small
Passion for Promarkers: inspired by a fairytale
Crealing: bloemen

Liebe Grüsse Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. deine karte ist einfach schnuckelig!

    glg silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine geniale Karte ist das!!
    Und der Drache ist sooo süß!! Wieder mal ein wunderschönes Werk von dir
    Liebe Grüße
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh this is so sweet and such a lovely shape. Thanks for joining us at PFP.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HI Michelle,
    This looks fantastic. I love your cute dragon & the wonderful card design. Thanks for joining us at Passion For Promarkers this week.
    Hugs,
    Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card such a cute dragon thanks for sharing with us at Delicious Doodles xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle