Volgers

maandag 15 juli 2013

Bedankt kaartje / Thank you card


 Het is altijd goed een bedankt kaart in huis te hebben.
Dus hebben dit als thema voor challenge 171 bij Craft your Passion.

It is always good to have a thank you card at home.
So made that to theme for challenge 171 at Craft your Passion.

 Ik heb een stempel van Marij Rahder gebruikt.
Deze heb ik met Memento Rich Cocoa gestempelt en met mijn promarkers gekleurd.

I used a stamp from Marij Rahder.
I stamped it with Memento Rich Cocoa and coloured it with my promarkers.

Ik heb een easelkaart gemaakt met sjablonen van Nellie Snellen.
De thanks stempel is van Joy!

I made an easelcard with dies from Nellie Snellen.
The thanks stamp is from Joy!

Challenge:
Dream valley: fancy folds
Kartenallerlei: Bingo ( perlen, freie wahl, grün)
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

5 opmerkingen:

  1. Wat een fleurige maar ook een beeldschone easelkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, Michelle,
    die Karte ist klasse und deine Colo ist einfach der Hammer!!
    Wunderschön!!

    GLG Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mal eine andere Art eine Karte zu gestalten. Sieht toll aus.

    Danke für deine Teilnahme bei Kartenallerlei.

    Viele Grüsse Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great shaped card.The Peacock looks stunning.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice and so full of colors! I see there is a great summer at your place, the colors are so fresh! Thank you for joining us at Dream Valley this week.
    Hugs, Macarena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle