Volgers

woensdag 3 juli 2013

Onafhankelijkheidsdag / Independence day

 Wij hebben het weliswaar niet maar het thema bij Stamp n Doodle voor deze challenge is:
onafhankelijkheidsdag,
 dus gebruik de kleuren rood/wit/blauw 
of sterren en strepen (amerikaanse vlag)

 The new theme at Stamp n Doodle is:
independence day,
so use the colors or stars and stripes 
or anything fitting to independence day.

Hier is mijn kaart die ik heb gemaakt. 
Omdat wij deze dag niet hebben zonder tekst.

Here you see my card I made for this challenge.
As we don't have this day the card is without sentiment.

Als plaatje heb ik BikeParker gebruikt.
De achtergrond heb ik gemaakt door warm te embossen met champagnepoeder 
en het dan met Memento inkt Rich Cocoa te bewerken.

For the image I used BikeParker.
I made made the background by using 
heatembossingpowder champagne and Memento ink Rich Cocoa.

Challenge: 
Bearly Mine: anything goes
Paper Makeup Stamps: Vacation 
(I think it is great to make a biketrip in the vacation)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook een prachtige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this week well of “anything goes”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle