Volgers

maandag 8 juli 2013

Patchwork

 Challenge 170 bij Craft your Passion heeft als thema PATCHWORK.
Dus maak een creatie waar PATCHWORK in voorkomt.

The theme for challenge 170 at Craft your Passion is PATCHWORK.
 So make any creation with PATCHWORK in it.

Ik heb een kaart gemaakt met de bargello techniek.
Hier kan je zien hoe dat gaat.
Het plaatje is van The Sugar Kissed Cottage.
Het heet: Art Deco Flowers.
Om het in te kleuren heb ik natuurlijk mijn promarers gebruikt.

I made my card with the bargello technique.
Here you can see how it is made.
The image is from The Sugar Kissed Cottage.
It is called: Art Deco Flowers.
To color them I used my Promarkers of course.

Ik hoop weer erg leuke creaties te zien en ben benieuwd wat jullie zo maken.

I hope to see your creations and am curious what you all so make.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend hart heb je gemaakt. met vrolijke kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card. Love the patchwork.
    Anita
    DT Sister

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The bargello background looks fabulous. I love that you created a shaped card with it. The little dots around the edge are lovely accents. Great way to use this image, Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle