Volgers

zaterdag 6 juli 2013

Rood / Red

Voor het Letraset Kleurblog heb ik wat gemaakt.

Vandaag laat ik jullie een plaatje zien wat ik rood tonen gekleurd heb.
Today I like to show how I colored the image with red colors.

Ik heb hier geprobeerd met de plooien van de rok door donker en licht rood er goed uit te laten komen.
With dark and lighter red I tried to give the dress some "life"
Volgende kleuren heb ik gebruikt:
I used this colors:
Burgundy, Cardinal red,Ruby, Berry red, Red

Voor het haar/ For the hair:
Mustard, Tulip yellow, Buttercup, Sunflower

Voor ogen, hoedband en brosche/ 
For the eyes, scarf at the hat and the amulett:
Duckegg, Teagreen

Voor laarzen, hoed/
For the boots, hat:
 Black, Cool grey 5, Cool grey 4

Voor de halsdoek/ For the scarf:
Warm grey 1 en Warm grey 2

Voor het gezicht/ For the face:
Coral, Dusty pink, Blusch, Pink carnation

Zo ik hoop jullie hebben weer wat inspiratie en mocht je vragen hebben dan vraag het via de reakties.
If you have any questions please ask by commenting.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle