Volgers

maandag 1 juli 2013

Rood,wit, blauw / Red, white and bleu

 Het is maandag en dus tijd voor een volgende challenge bij Craft your Passion.
Het thema is maak een creatie met ROOD, WIT en BLAUW.
Alleen deze kleuren mogen gebruikt worden.

It is monday and time for a challenge at Craft your Passion.
The theme from this one is RED, WHITE and BLEU.
So make a creation with these colours and only these colours.




Ik heb een "ketting" met drie rondjes gemaakt.
Op de eerste en laatste heb ik washitape gebruikt.
Voor de rozet heb ik de Silhouette gebruikt.
Het plaatje is met mijn Promarkers gekleurd.

I made a "chain" with three circles.
On the first and last one I used washitape. 
For the rozet I used the Siljhouette.
The image is coloured with my Promarkers.

Het plaatje is van Just Some Lines.
Het heet Emo Rain Check.

The image is from Just Some Lines.
It is called Emo Rain Check.

 Zo dat was het weer van mij en ik hoop dat jullie wat maken en meedoen.

So that was it from me and hope you create something and join.

Challenge:
Just Some Lines: anything goes

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook een prachtige creatie
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Michelle, my gal... what a creative direction to go with your door hanger "chain"! I have rolls of washi tape that I have never used - you are inspiring me to haul them out and get busy! It is a very creative way you used the tape and the image is darling in that first
    circle.
    ~ginny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is the cutest idea, Michelle! I love the chain that you made. Each element could stand alone but look so wonderful together. Great use of the washi tape. You rocked this challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is really fantastic - thanks for joining us at Just Some Lines. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a cute idea, thanks for sharing at just some lines

    Tina
    jsl dt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous project! Thanks for playing along with us at Just Some Lines.
    ~ Crystal (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh,Michelle I just love this.Super design and great use of the washi tape.Lovely colouring also.Thanks for joining us at Just Some Lines too :D
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great door hanger! I love the rosette and the image is so cute.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle