Volgers

dinsdag 30 juli 2013

Roze kaartje


Ik heb vandaag een kaartje met een Magnolia stempel gemaakt.
Het is een al ouder model maar wel erg leuk.


Ik heb de stempel met Memento Tuxedo Black gestempelt.
Ingekleurd heb ik het met Promarkers.
Het randje waar ze op zit is met een Martha Stewart pons gemaakt. (Cherry Blossom)
Ik heb drie kleuren papier van eigen voorraad genomen en die als randje op elkaar geplakt.
Met dezelfde drie kleuren heb ik de vlindertjes geponst en op de kaart geplakt.
De tekst is van een stempel van Marij Rahder.(stempel 30 de pauw)
 
Zo zie je maar weer dat je stempels en ander dingen goed kan kombineren om een leuk kaartje te maken.

Lieve groetjes Michelle

1 opmerking:

  1. Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle