Volgers

woensdag 21 augustus 2013

Geruit / Gingham


 Het is woensdag en dus tijd voor een nieuw kaartje bij Stamp n Doodle.
Het thema deze keer is ruitjes.

It is wednesday again so time for a card for Stamp n Doodle.
The theme this time is gingham.

 Ik heb een twisted easelkaart met het plaatje Chatty Teen gemaakt.
Ik heb haar bloes en schoenen door paperpiecing geruit gemaakt.
Verder is ze ingekleurd met mijn promarkers.
De klok en de bloemen zijn gestanst en geponst.
Daar heb ik dus ook ruitjes papier gebruikt.

I made this twisted easelkaart and choose the image Chatty Teen.
 For the blouse and the boots I used the paperpiecing technik to make it into gingham.
For the rest of the image I used my promarkers.
The clock and the flowers are from a die and punched.
I used there gingham paper too.

Ik denk het is een leuk thema en hoop dat jullie evenveel plezier met het maken hebben als ik.

I think the theme is great and hop you have the same fun making a card as I did.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle