Volgers

woensdag 14 augustus 2013

Groen / Green


Je kaart of creatie in het GROEN.
Dat is het nieuwe thema bij Stamp n Doodle.

Your card or creation in GREEN.
That is the new theme at Stamp n Doodle.

 Ik heb met stanzen van Nellie Snellen de achtergrond in drie verschillende groen gemaakt.
In het midden heb ik de tekst gestempelt en embosst.
Mijn plaatje heet: Fashion Diva.
Om het niet helemall groen over te laten komen
 heb ik de haren rood gemaakt en de randen met de rode parelpen versierd.

I made with dies from Nellie Snellen the green background with three different greens.
In the middle I stamped and heat embossed the sentiment.
The image is called: Fashion Diva.
To make it not tottally green I coloured the hairs red 
and used the red pearlpen for the borders.

Veel plezier met het kijken en doe lekker mee.
Je kan een stempel van Stamp n Doodle winnen.

Lots of fun watchin and join us.
You can win a stamp from Stamp n Doodle.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle