Volgers

maandag 26 augustus 2013

Kantoor / Office

 Ik ben wat laat maar hier dan mijn bijdrage voor de challenge van Craft your Passion.
Het thema is deze keer:  use your OFFICE SUPPLIES
(gebruik je kantoorbenodigheden)

I am a bit late but here is my part for the challenge at Craft your Passion.
The theme this time is: use your OFFICE SUPPLIES

Ik heb een klein notitie boekje gemaakt.
Ik heb de voorkant van wit karton voorzien en versierd.
Het plaatje is van Melonheadz.
Dit is naast The Robin's Nest onze sponsor voor deze keer.

I made a little notebook.
I made a white frontside and embellished it.
The image is from Melonheadz.
And The Robin's Nest is a sponsor too.

Dus pak je paperclips, nietjes en ander leuke dingen die je op je buro vindt en gebruik het voor je creatie.

So take your paperclips, stapler or other things you find in your office and use it on your creation.
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tolle Arbeit, gefällt mir sehr gut
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Delightful Michelle! Love the bows in the corner and the paperclips are a perfect detail!
    ~ginny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle