Volgers

maandag 12 augustus 2013

Touwtjes / Twine

 Laat je touwtjes niet in de war raken!
Dat is ons nieuwe thema bij Craft your Passion.
Maak een kreatie waar je touwtjes in gebruikt.

 Don't Get Your Twine in a Tangle!
 This is the new theme at Craft your Passion.
Use some sort of twine on your creation.

Zoals je ziet hoef je niet altijd alleen maar een touwtje knopen. 
Ik heb ze op het schild van de schildpad gebruikt.
Verder heb ik nog washi tape gebruikt en een geembost achtergrondje.

As you see you must not only just bind your twine around the card.
I used it on the tortoise his shell.
Further I used washi tape and a embossed background.

Ik hoop je vindt het een leuk thema en doet weer lekker mee.
Als sponsor hebben we de firma Sweet Stamps.
Wil je nog meer inspiratie dan kijk hier voor de kreaties van de andere DT's.

I hope you like this theme and will join us.
We are sponsord by Sweet Stamps.
If you like more inspiration please look here for the creations of the other DT's.

Challenge:
Bearly Mine: tictactoe (digistamp, circles, hearts)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. OMGosh Michelle - I love that you used the twine on your turtle's shell! Very creative - and quite fun!
    ~ginny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just the cutest way to use twine. I love the turtle's shell. It adds such lovely texture and whimsy to an already fun image. The bright red string and washi tape really pick up on the fun little heart. This makes me smile :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle