Volgers

dinsdag 20 augustus 2013

Zakdoekjes



Ik heb even twee weken vakantie gehad en ga nu weer wekelijks voor jullie wat maken.

Deze week heb ik voor wat gekozen wat je met de Silhouette kan maken.

Iedereen kent het de zakdoekjes in je handtas zien er na een tijdje niet meer uit
 of het pakje laat zich niet meer sluiten.
Nou daar kan je met karton en een beetje hulp van 
de Silhouette een mooie verpakking omheen maken.

Kijk maar.




 Zoals jullie zien heb ik twee soorten verpakkingen gemaakt.
De vlinder op de gele verpakking is van Joy crafts.
De tekst heb ik zelf gemaakt met de Silhouette.

Het bloemetje op de blauwe verpakking is met een mal van Nellie Snellen gemaakt.

Het karton en designpapier is van mijn eigen voorraad.

Lieve groetjes Michelle

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende doosje voor de papieren zakdoeken, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle