Volgers

dinsdag 24 september 2013

Taart op je kaart

 
Goedemorgen allemaal,

deze keer laat ik julllie weer een kaart zien die ik mbv de silhouette heb gemaakt.

Het patroon heb ik van een blogvrienidn gekregen.
Je kan als je wilt het patroon kopen.
Kijk hier maar.

Ik heb dus de taart gemaakt en op een geembosste achtergrond geplakt.
De achtergrond heet D'vine Swirls.
Ook heb ik met een parelpen pareltjes op de taartrand gemaakt.
Papier en roosje is uit eigen voorraad.




Lieve groetjes Michelle

3 opmerkingen:

  1. Leuk is ie geworden Michelle, ook met een randje van lint wat jij gedaan hebt staat het een heel chique. bedankt voor de "reclame"
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave maar ook een prachtige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle