Volgers

maandag 23 september 2013

Niet inkleuren / No colouring

 Wat een uitdaging.
Een stempel nemen en het niet inkleuren.
Dat is het thema voor de challenge van deze week bij Craft your Passion.

What for challenge.
Take a stamp and do not colour it.
This is the theme for this weeks challenge at Craft your Passion.


 Ik heb voor deze leuke stempel gekozen.
Ik heb er een zwart wit kaart van gemaakt.
De strik is van verbandgaas en de doilies zij gehalveerd en als waaier aan elkaar gemaakt.
De stempels zijn van Joy.

I choosed this nice one.
 I made a black and white card with it.
The bow is made of bandage and I cut the doilies in half and I made a fan out of it.
The stamps are from Joy.

Ik ben benieuwd wat jullie maken.
Veel plezier ermee.

I am curious what you will make.
Have fun.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

3 opmerkingen:

  1. wat een beeldschone kaart, ik vind de kaart zonder kleuren echt wel mooi geworden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, love the design and that bandage bow! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like what you did with the fanned out doilies Michele... creative! And the gauze for the bow? LOL! I'm a nurse and I have LOTS of gauze - never occurred to me to use it till now! Yippee! Up to my 1st aid kit and off to my RubberRoom to play! Thanks for the idea!
    ~ginny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle