Volgers

maandag 23 september 2013

Nieuwe challenge / New challenge

 Vandaag gaat het gebeuren.
Bij Anonymous Stamps begint de eerste challenge.

Today it is happening.
At Anonymous Stamps starts the first challenge.

 Het thema is:
Kleur Je Gelukkig
Dus je mag elk soort stempel of plaatje gebruiken.

The theme is:
Color Me Happy
So you may use any stamp or image.


Ik heb deze kaart gemaakt.
De stempel heet: Flower Girl.
Je kan hem hier vinden.
Natuurlijk heb ik mijn Promarkers gebruikt.

I made this card.
The stamp is called: Flower Girl.
You find it here.
Of course I used my Promarkers.

Wat kan je winnen:
 What you can win:


Challenge:
Paper Makeup Stamps: anything goes
I love Promarkers: anything goes
Passion for Promarkers: embossing (background)

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Michelle, a beautiful image and fabulous colouring
    Thank you for taking part in the Passion for Promarkers Challenge this week
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Michelle, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is fab. I really like the embossing folder you’ve used! Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning image and colours. Thank you for joining us at I♥Promarkers good luck Ginny x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is nice, love the image and gorgeous colors. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle