Volgers

dinsdag 10 september 2013

Vlinders



Goedemorgen allemaal,

ik heb een CAS kaart gemaakt.
Wat is CAS : Clean And Simple.
Dus een kaart met weining sniksnak.
 Gebruikt heb ik de vlinder stempels van Studio Light.
Ik heb ze twee keer gestempelt met Mememto inkt.
De kleur Tuxedo Black.

Zo nu de kaart.

Je ziet op deze foto goed dat ze twee keer zijn gestempelt.
De vierkantjes waar ze op zitten heb ik met 3D pads verhoogd. 
En het randje om de kaart met de hand gemaakt.
Ik heb ze met promarkers ingekleurd en op de vleugels nog wat stickels gedaan.
Het papier is uit mijn eigen voorraad.

Zo nu weten jullie wat er onder CAS kaart wordt verstaan en hebben jullie weer wat ideetjes.
Tot de volgende week.

Lieve groetjes Michelle

2 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart met de vlinders
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,
    Wow de Schmetterlinge sind ja irre schön geworden,die sehen soooooo Super schön aus.grüsse bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle