Volgers

maandag 21 oktober 2013

Kom je met me mee? / Come away with me

Wow het is alweer tijd voor de 2de challenge bij Anonymous Stamps.
 Het thema is:
Kom je met me mee.......

Wow it is time for the 2nd challenge at Anonymous Stamps.
  The theme is:
Come away with me........

Ik heb dit plaatje gebruikt.
Je vindt ze hier.
En deze tekst.
Je krijgt namelijk nu de zin,
Kom je met me mee en laat ons een goede tijd hebben.

I used this image.
You find it here.
And this sentiment.
Now you become this phraise,
Come away with me to have good times.

Het plaatje is met Promarkers gekleurd.
De wolken heb ik met een sjabloon en stempelinkt gemaakt.

The image is coloured with Promarkers.
And the clouds are made with a template and ink.

Je kan weer een cheque van 10 pounds bij Paypal winnen dus doe mee.
You can win a 10 pounds at Paypal again so join.


Challenge:
Fairytale Stampers: lieblingsfarben

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

9 opmerkingen:

  1. Gefällt mir sehr gut deine Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine tolle Karte hast Du da gewerkelt! Da denkt man gleich an Urlaub!

    Danke für´s mitmachen bei den Fairytale Stampers!

    LG Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle

    deine Karte ist zauberhaft.
    Sehr schön.

    danke das du bei den Fairytale Stampers mitmachst.
    LG
    manu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Michelle, love the image and the gorgeous scene.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow eine klasse Karte ist das geworden.
    Hab herzlichen Dank für Deine Teilnahme bei Fairytale Stampers
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle ,da bekomme ich ja Sehnsucht nach Meer und Strand ,ein schönes Motiv und wieder wunderschön coloriert,grüsse bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning card, I love the feeling of calm it has,

    DT sister Ziggy xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ein schönes Kärtchen hast du da gewerkelt - da wirds einem gleich ein wenig wärmer bei den kalten Temperaturen heute da draußen *brrr*

    Vielen Dank dass du wieder bei den Fairytale Stampers mitmachst :-)

    Liebe Grüße,
    Karola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Total schön!!!! Das Motiv ist ja wirklich herrlich und du hast eine so schöne Szene daraus gemacht, prima!!!! Schön, dass du bei Fairytale Stampers mitmachst!!!!

    LG!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle