Volgers

dinsdag 8 oktober 2013

Kopje thee????


 
Ik heb met de Silhouette een theekaart gemaakt.
Ik heb een theepot gevonden en die in het Silhouette programma (zit bij de machine) bewerkt tot een kaart.
Het geruite papier heb ik ook met behulp van het Silhouette programma gesneden zodat het goed op de kaart past.

 De vruchten zijn uit de shop van Silhouette.
Ik heb ze gesneden en met wat inkt bewerkt.
De kersen zijn met Glossy Accents bewerkt zo lijken ze net echt.
Het stempeltje op de tag is van Noor!Design.

Hier zie je nog de binnenkant.
Ik heb er twee theezakjes in gedaan.
Nou ik hoop jullie hebben een ideetje voor je volgende kaart en volgende week komt er een kerstkaartje van mijn kant.

Lieve groetjes Michelle

3 opmerkingen:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle