Volgers

dinsdag 1 oktober 2013

Vintage verjaardagskaart



Ik heb vandaag geprobeerd een leuke vintage kaart te maken.
Hij is voor een kapster die 70 wordt.

 Ik heb volgende dingen gebruikt op de kaart.
Papier is van mijn eigen voorraad.
Het 3D paatje kon ik gelukkig bij mijn vader krijgen dus ook uit eigen voorraad.

De rand, bleometje en het randje om de 70 zijn 
gestempelt met een stempel van Joy.
Het stempelpakket heet: Stempelmemo
Het is met Memento Rich cocoa gestempelt.

De 70 is met Glossy Accent gedaan.

Zo ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. En tot volgende week.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

PS:
Ik laat jullie nog even een foto zien hoe ik de taartkaart van vorige week heb verpakt.
Hij past tenslotte niet in een gewone envelop.



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle ,Wow das ist eine klasse Idee mit der Torte ,sieht Super aus ,darüber würde ich mich auf jeden fall riesig freuen! Grüsse bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle