Volgers

dinsdag 29 oktober 2013

Weer kerst


 Ik heb deze week weer een kerstkaart voor jullie.
Gebruikt heb ik gestanzte huisjes van Marianne Design.

De raampjes heb ik met Glossy Accent en Stickles bewerkt.
Ook het hert is met zwarte stickles bewerkt.

De randen aan de bovenkant heb ik met blauwe stempelinkt bewerkt.


Op de laatste foto kan je goed zien dat ik de sneeuwlandschap met 3Dpadjes wat heb verhoogd.
Dit landschap heb ik gemaakt door wit papier te scheuren en verzet van elkaar op te plakken.
Zo konden de huisjes er mooi achter geplakt worden.
De tekst is met een stans van Marianne Design gemaakt.

Zo dit was weer een kaartje van mij.
Heb je ook al veel kerstkaartjes gemaakt.
Ik ben bijna klaar ermee.
Lieve groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle