Volgers

woensdag 23 oktober 2013

Zwart-wit / Black-white



Deze week is het thema bij Stamp n Doodle:
ZWART en WIT

This weeks theme at Stamp n Doodle is:
BLACK and WHITE


Ik heb dit plaatje gekozen.
Het heet: Princess and her Robot.
En omdat het prinses Leia en R2D2van Starwars zijn heb ik er een Starwars kaart van gemaakt.
Ik hoop het bevalt jullie.

I choosed this image.
It is called: Princes and her Robot.
And because it are princes Leia and R2D2 from Starwars I made a Starwars card.
I hope you love it.

Ik denk dit is geen moeilijk thema dus doe lekker mee.
I don't think this is a difficult theme so join.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Wow die sehen ja klasse aus ,für Star Wars Fans genau richtig ,grüsse bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle