Volgers

maandag 25 november 2013

Bedankt / Give Thanks

 Vandaag heb ik een "gewoon" kaartje gemaakt voor de challenge bij Craft your Passion deze week.
Geen kerstkaart.
Het thema deze week is:
BEDANKT

Today I made a "normal" card for the challenge at Craft your Passion this week.
No christmascard.
The theme this week is:
GIVE THANKS


 Onze sponsor deze week is: The Sugar Kissed Cottage.
Het plaatje wat ik heb gebruikt heet: Fairy
Ik heb de tekst op de kaart gestempelt en dan met vellum wat is geembosst beplakt.
Om de plakpunten niet te zien heb ik dan op alle hoeken parels geplakt.

Our  sponsor this week is: The Sugar Kissed Cottage.
The image is called: Fairy.
I stamped the sentiment on my card and the I used embossed parchmentpaper and placed it on top.
On the edges I used pearls so you can't see the gleudots.

Challenge:
Dream Valley: CAS
Delicious Doodles: No designpaper
Paper makeup Stamps: Thank you

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. How sweet!!

    Thank you so much for joining us at Delicious Doodles in our No DP Challenge and good luck!

    Hugs,
    Karen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine sehr süße Karte ist das, mir gefällt der geprägte HG sehr!
    XX Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Michelle. I love the embossed parchment. What a cool effect. The little fairy is so sweet and looks great next to the dreamy background.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty.Love the softness of the colours and the embossed parchment is a lovely idea.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle