Volgers

dinsdag 5 november 2013

Kerst CAS


http://www.dehobbystudio.com/

 Zo ik heb dit weekend vier CAS (clean and simple) kerstkaarten gemaakt.
Ik heb vier kerstboompjes gehaakt en die op mijn kaartjes verwerkt.
Ook heb ik washitape gebruikt. (eigen voorraad)
Die heb je tegenwoordig in heel veel kleurtjes.
Ook heb ik verschillende stempels in rood en groen gebruikt.
De stempels zijn met Memento Rubarb stalk en Memento Cottage Ivy gestempelt.

Als ballen heb ik op de kerstboompjes parels gemaakt.
Deze zijn met een parelpen gedaan.

Zo nu ben je vast nieuwsgierig hoe ze eruit zien??




 Leuk geworden toch.
Ik vindt ze erg vrolijk.

Lieve groetjes Michelle

2 opmerkingen:

  1. Fabulous CAS cards, Michelle, I love that wee tree, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, I do love the tree it is fabulous.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle