Volgers

woensdag 13 november 2013

Sneeuwman /Snowman

http://stamp-n-doodle.blogspot.ca/

Nog is het niet zover bij mij.
Maar wie weet wanneer we ze kunnen maken.
Sneeuwmannen.
Dit is het thema bij Stamp n Doodle.

It isn't not possible yet here.
But who knows when we can make them.
Snowmen.
This is the theme at Stamp n Doodle.


 Ik heb deze kaart gemaakt.
De achtergrond heb ik zelf gestempelt met licht en donkerblauw.
De tekst is met wit embossingpoeder gemaakt.
Ingekleurd is het met mijn Promarkers.

I made this card.
The background is stamped by myself with light and darkbleu.
The sentiment is made with white embossingpowder.
Of course I coloured it with my Promarkers.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. This is such a delightful scene so beautifully coloured.
    I am also now your latest keen Follower xxx
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle