Volgers

zaterdag 21 december 2013

Alles mag / anything goes


http://stamp-n-doodle.blogspot.ca/
Sorry ik ben wat laat. 
Maar hier is mijn laatste kaartje voor Stamp n Doodle.
We hebben als thema: ALLES MAG
Dus je kan elke creatie laten zien die je maakt.

Sorry I am late.
But here is my last card for Stamp n  Doodle.
The theme this time is: ANYTHING GOES
So you can enter with anything you like.


 Ik heb het plaatje, Snow Queen, gebruikt.
Verder zoals je ziet is het zwart wit.
Ik heb wel "echte" sneeuw gebruikt op de kaart.
(zie je helaas niet zo goed)

I used the image, Snow Queen.
I made it in black and white.
I used real"snow" for this card.
(I am sorry you cannot see it well)

Dit was dus mijn laatste kaart als DT voor Stamp n Doodle.
Ik hoop jullie vonden het mooi en doen lekker mee met de challenge.
Je kan tot 7 Januarie meedoen.

So this was my last card for Stamp n Doodle as DT.
I hope you liked it and still will join the challenge.
You can enter untill the 7th of January.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle