Volgers

maandag 23 december 2013

Labelkaart

http://www.dehobbystudio.com/

 Dit is voor dit jaar mijn laatste bijdrage.
Kom volgend jaar gewoon weer hoor.

Ik heb een label gemaakt met veel embossen.
Mocht je geen heattool hebben kan je eventueel ook een verfafbrander gebruiken.
Maar let dan op op welke stand je die zet. Te heet is niet goed voor je papier.


Ik heb dus goud voor de randjes gebruikt en doorzichtig voor het woord Adorable.
 Het randje wat ik op het label heb geembosst is met een embossingstift gedaan.
De rest met een stempel en embossinginkt.
Voor de stempelinkt heb ik Memento Rich Cocoa gebruikt.
En het is alles van Kraftpapier van Joy gemaakt.
 Ik heb de plaatjes met Promarkers gekleurd en dan met Glossy Accent bewerkt.

Challenge:
Fairytale Stampers: anything goes
Passion for Promarkers: include a sentiment
Bearly mine: Aything goes

Lieve groetjes Michelle

8 opmerkingen:

  1. Beautiful! Love the strong colors!

    Thank you for joining our mega Christmas challenge over at PFP. Hugs Lotta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine sehr schöne Karte .
    Vielen dank für deine Teolnahme bei den Fairytale Stampers
    LG
    Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wonderful tag and I love the vintage flair to it.
    Merry Christmas.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle!

    Ein schönes Tag hast du da gebastelt!
    Sieht richtig interessant aus mit diesen zwei Schlüsseln vorne drauf!

    Vielen Dank dass du bei den Fairytale Stampers mitmachst :-)

    Liebe Grüße,
    Karola

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ist großartig geworden!
    Hab herzlichen Dank für Deine TN bei Fairytale Stampers
    GLG Tamesis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card! Thank you so much for joining our Bearly Mine Challenge. Good luck!

    Hugs, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So stunning Michelle.Gorgeous design.
    Thanks for joining us at PFP :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle,
    dein Tag ist klasse geworden.
    Danke fürs Mitmachen bei Fairytale Stampers.
    liebe Grüße
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle