Volgers

woensdag 4 december 2013

Scrapbooklayout


http://www.dehobbystudio.com/

Ik moest eigenlijk gisteren al wat laten zien meer daar ben ik het helemaal vergeten.
Maar bij deze komt er vandaag wat van mijn kant.
Ik heb een scrapbooklayout gemaakt.
Ik maak ze in de maat 30x30 centimeter.

Ik heb de op deze layout ook nog twee stempels gebruikt.
De vlinder van Studio Light.
En een memostempel van Joy.
Alles wat gestempelt of gedistressed is is met Memento inkt gedaan.

Het randje naast de foto heb ik met een Martha Steward pons gemaakt.
De cirkel is met de Silhouette uitgesneden net als de titel.
De titel heb ik met Kraft papier van Joy gemaakt.
De het overige materiaal is van mijn eigen voorraad.

Zo lieve groetjes en tot de volgende keer.

Challenge:
Dream Valley: anything but a card

Lieve groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle