Volgers

dinsdag 7 januari 2014

Felle kleuren


http://www.dehobbystudio.com/

Zo het nieuwe jaar is begonnen en ik wens iedereen een fijn jaar toe.

Ik heb vandaag voor een kaartje in felle kleuren gekozen. 
Het is met een stempel van LaLaLaland.
Natuurlijk is het met mijn Promarkers ingekleurd.
Promarkers zijn stiften op alcoholbasis.
Op het goede papier laten ze zich goed met elkaar vermengen 
en daardoor krijg je een mooi kleurverloop.
Je moet dan wel opletten dat je watervaste stempelinkt gebruikt om te stempelen.
Ik gebruik het liefste Memento.

 Voor de achtergrond van mijn kaart heb ik met de Silhouette 
uit vier verschillende kleuren blauw zogenoemde nesting dies uitgesneden.
De bloemetjes zijn van een pons.
De rande van de kaart en de bloemetjes zijn met Memento Rubarb stalk bewerkt.
Verder heb ik nog wat hobbydots gebruikt.

Zo tot volgende week maar weer. 
Dan wil ik jullie wat laten zien wat ik met de Silhouette heb gemaakt.

Challenge:
Bearly-Mine: fotoinspiration

Lieve groetjes Michelle

2 opmerkingen:

  1. Love how bold this is, she is an adorable image xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle , eine tolle Karte ,ich bin ganz begeistert wie schön die roten Haare leuchten ,echt klasse ! Wunderschön koloriert gefällt mir sehr gut ! Viele liebe grüsse bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle