Volgers

dinsdag 14 januari 2014

Theezakjes houder

http://www.dehobbystudio.com/

 Zoals vorige week beloofd heb ik deze keer wat met de Silhouette gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt is van mijn eigenvoorraad.
Ook de knopen en het touw.



 Op het deksel heb ik 4 knopen op elkaar gedaan en met het touw vastgemaakt. 
Daardoor onstaat een leuke knop om het deksel op te tillen om het te vullen met theezakjes.

Het patroon heb ik in de Silhouette Store gekocht.
Een downloadkaart voor de store kan je bij de Hobbystudio kopen.

Ik hoop dat je het leuk vindt en dan maar tot de volgende keer.

Lieve groetjes Michelle

1 opmerking:

  1. Hallo Michelle, eine echt niedliche teebox hast du da gewerkelt ,wirklich eine tolle Idee .
    Wünsche dir einen schönen Tag ,viele Grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle