Volgers

dinsdag 18 februari 2014

Lente

http://www.dehobbystudio.com/

Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar.
We hebben al een paar dagen een zonnetje gehad en nu nog wat warmer.

Ik heb een voorjaarskaartje gemaakt.
Met een digitale stempel.

 De achtergrond heb ik geembosst.
Hier heb ik een embossingmal gebruikt voor de cuttlebug maar die kan je ook door ander machines doen.
De letters voorjaar zijn met de Silhouette gesneden.
En de stempel is met promarkers ingekleurd.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
yellow, tulip yellow, lime, poppy voor de tulpen,
green, apple, leaf green voor de bladeren,
burgundy, crimson, ruby voor de schoen,
zwart, coolgrey5, coolgrey 4 voor de schoenzool.

Tot volgende week maar weer.
 
Lieve groetjes Michelle

1 opmerking:

  1. Just gorgeous with a wonderful yellow green and red/pink colour combo.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle