Volgers

zaterdag 22 februari 2014

The seventies

http://doctor-digi.blogspot.co.uk/

Houden jullie ook zo van de zeventiger jaren??
Nou ik wel!!!
 Daarom heb ik deze week voor Psychedelid Syd gekozen 
 Hij is so groovy met zijn gitaar.

Do you also love the seventies??
 Well I do!!!
 So I choosed Psychedelid Syd for my card
He looks so groovy with his guitar.

Ik heb Syd met promarkers ingekleurd.
Lekker bont.
Ik heb cirkels gemaakt met de silhouette en twee keer het peaceteken.
Door het patroon op het papier vindt ik het aardig gelukt dat het naar zeventiger jaren uitziet.
De tekst is gestempelt en dan geembosst met transparant embossingpoeder.

I coloured Syd with promarkers.
Nice colourfull.
I made the circles with the silhouette also the two peacesigns.
By using this pattternd paper it looks like it are the seventies I think.
The sentiment is stamped and embossed with transparent embossingpowder.


Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle