Volgers

zaterdag 8 februari 2014

Zomer / Summer


 Zo vandaag mijn eerste kaartje voor Doctor Digi's House of Stamps.
Ik heb gekozen voor Ambrose King of The Waves.
Ik wil zo graag dat het warmer en zomer wordt en hij ook.
Hij heeft zo'n zin in zwemmen en heeft alvast 
zijn zwemband en zwemflossen aangedaan.
Dus de zomer kan komen.

Today I made my first card for Doctor Digi's House of Stamps.
I look forward to the summer and warmer tempratures.
He also like the summer and already put on his swim ring and his flipper.
So summer can come.


De achtergrond van de kaart is geembosst en dan met 
blauw papier in golven in verschillende dikte beplakt.
Het "happy birthday" heb ik met de silhouette gesneden.
 Ik heb natuurlijk mijn promarkers weer gebruikt om te kleuren.

 The backgroundpaper is embossed and 
I glued waves of bleu paper on it.
The "happy birthday" is cut with the silhouette.
Of course I coloured with my promarkers.

Challenge:
Paper Makeup Stamps: anything goes
Fairytale: more than 2 colours

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

4 opmerkingen:

  1. Cute card and image. Love how you colored Ambrose and the patterned papers are cool. Thanks for joining us at Paper Makeup Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card I love the waves. Thank you for joining us at I♥Promarkers good luck Ginny x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mensch Michelle , das ist ja ein klasse Motiv ,der ist ja echt witzig, wunderschön coloriert hast du den kleinen Mann ,eine tolle Karte ,es passt alles Super zusammen! Den muss ich mir nochmal anschauen! Der ist genial! Grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card. Thanks for joining us at Fairytale Challenge. Hugs, Susanne.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle