Volgers

zaterdag 19 april 2014

2CV

Ik ben weer aan de beurt wat te laten zien van Doctor Digi's House of Stamps.
En ik vond de "Eend" zo leuk.
We hadden er zelf eentje toen ik kind was en het is gewoonweg leuk rijden met zo'n "Eend"

It is my turn to show something from Doctor Digi's House of Stamps.
And I love the "Duck"
We have hd one ourselves as I was a child. It was amazing to ride the "Duck"
 

Ik heb hem met promarkers gekleurd en met stempels het 2CV erop gemaakt.
 Het plaatje vindt je HIER.
Meer voorbeelden vindt je HIER.
 
I coloured it with promarkers and stamped the 2CV on it.
 The image can be found HERE.
More examples can be found HERE.

 Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle