Volgers

zaterdag 5 april 2014

Gameboy

http://doctor-digi.blogspot.co.uk/
Vandaag heb ik een leuke kaart gemaakt voor een jongen.
Het is er eentje voor jongens die graag computerspelletjes spelen.
(en daar zijn er genoeg denk ik)

Today I made a card for boys.
 It is one for boys who love to play computergames.
(I think there a lot of them)

Het plaat heet: High Score Hugh
En zoals je ziet speelt hij graag met de computer.
Ik hoop dat hij niet vergeet dat je ook andere spellejes kan doen of met elkaar buiten kan spelen.
Voor de achtergrond heb ik een stempel gebruikt.
En het "cool man" is een stans.
Verder nog wat washitape labels en klaar is de kaart.

The image I used is called: High Score Hugh.
And as you see he loves to play computer.
I hope he does not forget that you can play other games or outside with friends.
I used a stamp for the background.
And the "cool man" is an dies.
Some washitapelabels and ready is the card.

Challenge:
I love Promarkers: Clean and simple

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

2 opmerkingen:

  1. This is just perfect for any fun loving guy. Great design.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a great card, what a fun image.. would be perfect for my boys ha ha :) Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle