Volgers

dinsdag 8 april 2014

Paasei

http://www.dehobbystudio.com/

 Het is al gauw pasen en ik heb een klein paasei gemaakt.
Het is een doosje waar je een paar lekkere eitjes of een paar lekkere pralines in kan doen.
Het patroontje heb ik van iemand van een Facebookgroep voor de Silhouette.



 Het doosje is dus met de Silhouette gesneden.
Het papier is uit mijn eigen voorraad.
Dan heb ik met de stempel van Urban Stamps de letters gestempelt.
Als inkt heb ik van Memento Cottage Ivy gebruikt.

Wil je misschien het patroon dan kan je even mailen.
(even op mijn profiel gaan daar vindt je een emaillink)

Challenge:
Dreamvalley: Easter
Fun with shapes: Easter

Lieve groetjes Michelle

3 opmerkingen:

  1. What a beautiful Easter creation! Lovely paper and design. Thanks for joining in our Dream Valley Easter Challenge and good luck! Hugs, Wends x Dream Valley DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da hast du eine raffinierte Verpackung gebastelt. Sieht klasse aus.

    Liebe Grüße
    Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how lovely! What a clever design! Your paper is so pretty, too! Thanks for joining in at Dream Valley.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle