Volgers

dinsdag 29 april 2014

Tweetal bloemenkaarten

https://www.dehobbystudio.com/

 Hallo allemaal,

vorige week net na pasen had ik geen tijd weer wat te laten zien.
Maar vandaag heb ik twee bloemige kaarten voor jullie.

Ik heb een kaart met gestempelde bloemen gemaakt en met een gevouwen bloem.

Ik heb bij deze kaart een strook DCP papier met bloemen gestempelt.
Ik heb Memento London Fog gebruikt.
Daarna met transparant embossingpoeder geembosst.
Ingekleurd zijn ze met promarkers.
De getallen zijn met een stempel van Urban Stamps gemaakt en Memento Rubarb Stalk.

En bij deze kaart heb ik rondjes gesneden met de Silhouette.
Die gevouwen en er een "bloem" van gevormd.
De "60" is ook met de Silhouette gesneden. 
Die heb ik met holografisch embossingpoeder bewerkt.
Verder nog wat stickles gebruikt op de gestempelde swirls. 
De swirls zijn met Memento Cottage Ivy gestempelt.

De overige materialen zijn van mijn eigen vorraad.

Lieve groetjes Michelle

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous designs, both so colourful. I just love the folded medallion on the second.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,
    Eine tolle Blumenkarte, wunderschöne Farben,sie leuchten so klasse und passen einfach herrlich zusammen. Viele liebe grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle