Volgers

dinsdag 13 mei 2014

Strandleven

https://www.dehobbystudio.com/

Ik heb vandaag een strand stilleven gemaakt.
Ik heb alles met de Silhouette gesneden.
Je kan zoveel patronen vinden adie niets kosten en dan krijg je dit als resultaat.


 Bovenin de vuurtoren kan je een theelichtje met batterij doen zodat je ook nog licht hebt.
Als onderplaat heb ik karton genomen en die met grijs stempelinkt van Memento gewisst.
Dan met lijm bestreken en er zand opgestrooid.
Dit geeft dan een echt strandgevoel.
De schelpen heb ik zelf gevonden en bewaard.

Het patroon van de strandkorf kan je HIER vinden.
Ik moet ook nog even zeggen dat je natuurlijk elk patroon 
op de maat van je machine kan aanpassen.
 
Lieve groetjes Michelle

Challenge:
Dream Valley: anything goes

3 opmerkingen:

  1. Hi Michelle, das ist ja schön geworden, ein tolles Geschenk und klasse umgesetzt, viele liebe Grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic project!! Thanks for playing with us at Dream Valley challenge.
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle