Volgers

maandag 23 juni 2014

Felle kleuren / Bright colours

Het thema van deze week bij Craft your Passion is:
The Bold and The Beautifull
Gebruik felle kleuren op je kreatie

This weeks theme at Craft your Passion is:
The Bold and The Beautifull
Use some bright colours on your project.


 Ik heb van onze sponsor 2 Cute Ink heb het plaatje Owl Doodle gebruikt.
Deze heb ik met promarkers ingekleurd.
De achtergrond heb ik met stempelinkt en een stencil gemaakt.

I used the image Owl Doodle from our sponsor 2 Cute Ink.
I coloured it with promarkers.
The background is selfmade with stamp ink and a stencil.

Veel plezier met het meedoen, ik ben nieuwsgierig wat jullie voor leuke kreaties maken.

Lots of fun joining, I am curious what you all make.

Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

1 opmerking:

  1. Hi Michelle, Wow eine regenbogenfarbene jähret sieht klasse erfrischend aus. Und die süße Eule passt Perfect dazu, gefällt mir sehr gut. Viele liebe grüsse Bettina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle