Volgers

zondag 1 juni 2014

Olifantje / Elefant

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt aan de hand van een sketch.
Deze sketch is voor de challenge bij Cards and Scrap.

Today I made a card with help from a sketch.
The sketch for a challenge at Cards ad Scrap.

http://www.cardsandscrap.nl/2014/05/kaartenuitdaging-211.html 

Hier mijn kaartje.
Here my card.


De achtergrondpanelen heb ik met mijn nieuwe mallen 
van Dutchdobadoo en Memento inkt gemaakt. gemaakt.
 De kleine olifant is met promarkers ingekleurd.

The background panels are made with my 
new stencil from Dutchdobadoo and Memento inkt.
The little elefant is coloured with promarkers.
 
Lieve groetjes Michelle / Lovely greetings Michelle

Challenge:
Cards and Scrap: sketch

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, mooie achtergrond en lief afdrukje!! Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, mooie achtergrond en lief afdrukje!! Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze schets, Michelle!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    We hopen dat je de volgende keer ook weer met onze uitdaging meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vindt een berichtje altijd leuk.

Groetjes Michelle